Loading...

Aktualności

Kim są klienci influencerów?

Kim są klienci influencerów? Poszukując złotego środka, który pozwoliłby na zdobycie dużej ilości klientów, warto być uważnym i tak analizować rynek, aby otrzymać możliwie najbardziej wartościowe informacje. Istotne jest, by wiedzieć, kim są i czego potrzebują klienci influencerów, do których często dziś zwracamy się z ofertą współpracy. Kim jest influencer i co może dać naszej […]

View Details

Po co firmie marketing?

Po co firmie marketing? To pytanie dosyć często pada, ponieważ świadomość, że każde przedsiębiorstwo tego marketingu potrzebuje jest wszystkim znana jednak, dlaczego dokładnie jest on aż tak ważny. Marketing sam w sobie ma za zadanie informować konsumenta o istnieniu danego przedsiębiorstwa i sprawiać, że będzie ono docierało do jak najszerszego grona odbiorców. Promocja firmy to […]

View Details

Jak znaleźć pracę w marketingu?

Jak znaleźć pracę w marketingu? Praca w marketingu jest często uważana za pracę marzeń, dzięki której można się rozwijać i zdobywać wysokie wynagrodzenie. Młodzi ludzie często podejmują studia na kierunku marketing bądź zarządzanie, po to, aby w przyszłości móc pracować właśnie w branży marketingowej. Jednak czy podjęcie studiów na kierunku marketing jest konieczne, aby taką […]

View Details

Jak napisać artykuł marketingowy?

By napisać wartościowy artykuł marketingowy, potrzebne jest odpowiednie przygotowanie. Zadanie to nie jest łatwe i wymaga czasu i zaangażowania. Wartościowa treść w dzisiejszych czasach, niesie za sobą wiele korzyści i jest w Internecie potrzebna. Artykuł marketingowy powinien zawierać kilka elementów, na które należy zwrócić uwagę w trakcie jego pisania. Wiele osób zastanawia się co zrobić, […]

View Details

Reklama firmy na LinkedIn

Prowadzenie profilu na LinkedIn jest bardzo dobrym sposobem na rozwój swojej kariery, można tam budować swój wizerunek i poznawać ludzi z branży. Na tym portalu możliwe jest poszerzanie swojej sieci kontaktów biznesowych i zwiększenie swojej widoczności w sieci. jak natomiast wygląda reklama firmy na LinkedIn, czy jest ona skuteczna i czy daje efekty, takie jakich […]

View Details

Jak wybrać influencera do współpracy?

Wraz z rozwojem mediów społecznościowych pojawiły się nowe sposoby na promowanie swojej marki w sieci. Jednym z takich sposobów jest właśnie influencer marketing. Jego działania polegają na współpracy firm z influencerami, rodzi się wówczas pytanie jak wybrać influencera do kampanii? To zadanie do najłatwiejszych nie należy, ponieważ wymaga wykonania odpowiedniego researchu, by kampania realizowana przy […]

View Details

Jak reklamować firmę na Tik-Toku?

W obecnych czasach zapewne niejeden przedsiębiorca zastanawia się, jak reklamować firmę w mediach społecznościowych a dobitniej rzecz ujmując: jak reklamować firmę na Tik-Toku… Tik-Tok to specyficzna platforma, niemniej popularna od kultowego YouTube. A zatem spróbujmy dowiedzieć się, jak reklamować firmę na Tik-Toku i czy faktycznie jest to dobra forma promocji. Tik-Tok, co to takiego? Tik-Tok […]

View Details

Ile kosztuje influencer marketing?

Na pytanie, ile kosztuje influencer marketing, nie ma jednej, prostej odpowiedzi. Jeden influencer może bowiem wycenić swoje działania marketingowe na 500 zł, natomiast drugi już na 5000 zł. Zdecydowana część tego, ile kosztuje influencer marketing, zależy od zasięgu i popularności danego influencera w social mediach. Spróbujmy zatem dowiedzieć się, ile kosztuje influencer marketing? Influencer marketing […]

View Details

Jak prowadzić reklamę sklepu kosmetycznego w sieci?

E-commerce to branża, która w ostatnich latach niesamowicie się rozwija. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na otworzenie własnego sklepu internetowego. Przebicie się wśród konkurencji nie jest już takie proste jak jeszcze kilka lat temu. Sama jakość nie wystarczy. Nawet jeśli masz najlepsze produkty, to musisz jeszcze dotrzeć do odbiorców. Jak więc skutecznie reklamować sklep kosmetyczny […]

View Details

Komunikacja H2H w marketingu

Marketing internetowy odchodzi od komunikacji czysto biznesowej i stawia na człowieka. Przyglądamy się tej ludzkiej twarzy marketingu, ukrytej pod skrótem H2H Już 2015 rok wieszczył odejście od tak zwanego twardego marketingu. Jednym z symptomów okazało się przestawienie z komunikacji B2B, czyli business to business, już nie tylko na B2C (business to customer), ale na H2H, […]

View Details