Loading...

Ludzie wiadomości piszą, czyli kampania reklamowa w messengerze

Messenger stał się jednym najpopularniejszych narzędzi komunikacyjnych, co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Tym samym reklamodawcy coraz częściej się planują działania reklamowe w komunikatorze. Z jakich formatów można skorzystać i jak taką kampanię reklamową w messengerze uruchomić? Przygotowaliśmy dla Was kilka porad!

Baner na miarę sukcesu

Korzystając z messengera różnych form reklamy. Najczęściej stosowany typ to klasyczny banner prezentowany w oknie komunikatora, przenoszący do naszej witryny. To najprostszy i najczęściej wybierany sposób na promocję w messengerze. Jak ustawić taką reklamę? Wystarczy zaznaczyć tę opcję na etapie programowania kampanii na Facebook na etapie wyboru umiejscowienia. Istotne jest to, że tego typu kampania zawsze musi być jednocześnie prowadzona nie tylko w messengerze, ale również na Facebooku.

Płatne wiadomości

Można też wybrać opcję wysyłki sponsorowanej wiadomości oraz inicjowanej rozmowy za sprawą kliknięcia przez użytkownika w kreację reklamową. Na etapie ustawiania w zakładce cel, powinniśmy wybrać „wiadomości”.  Grupą docelową takich działań mogą być wyłącznie osoby, które kiedykolwiek wysłały do nas wiadomość. Na etapie konfiguracji możemy wybrać, czy nasza reklama w messengerze będzie kończyć się przyciskiem, przekierowującym do witryny, czy użyjemy boota, który przeprowadzi całą ścieżkę konwersacji z użytkownikiem.

A niech klikają !

Zainteresowaniem wśród reklamodawców cieszy się też tym kampanii inicjującej rozmowę po kliknięciu w kreację reklamową. Ten rodzaj promocji możemy kierować do wszystkich użytkowników Facebooka o pasującym do naszych oczekiwań profilu. Cały proces konfiguracji jest podobny do tego, przeprowadzanego z celem ustawionym na ruch.

Click to rate this post!
[Total: 2 Average: 5]

One thought on “Ludzie wiadomości piszą, czyli kampania reklamowa w messengerze

  1. Kampania w messengerze może być o tyle skuteczna, że ludzie co chwilę zaglądają w telefon, piszą ze znajomymi i czekają na informacje od nich. Taka reklama, która nagle się pojawia przyciąga uwagę. Tylko zastanawiam się na ile ktoś oczekujący ważnej informacji, skuszony reklamą podejmie decyzję o zakupie konkretnego produktu?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *